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Resi e Rimborsi

ITALIANO
RECLAMI
Eventuali reclami per articoli stampati male/danneggiati/difettosi devono essere presentati entro 15 giorni dal ricevimento del prodotto.
Per i pacchi persi durante il trasporto, tutti i reclami devono essere presentati entro 20 giorni dalla data di consegna prevista.
I reclami ritenuti un errore da parte nostra sono coperti a nostre spese.

SEGNALARE UN PROBLEMA
Se notate un problema sui prodotti o su qualsiasi altro aspetto dell’ordine, scriveteci il prima possibile: shop@dajecompany.it.

SPEDIZIONE DI RITORNO
Quando riceviamo una spedizione di ritorno, vi verrà inviata una notifica via e-mail. I resi non reclamati vengono donati in beneficenza dopo 30 giorni.

INDIRIZZO ERRATO
Se fornite un indirizzo considerato insufficiente dal corriere, la spedizione verrà restituita alla nostra struttura.
I costi di rispedizione saranno a vostro carico una volta che avremo confermato un indirizzo aggiornato (se e come applicabile).

Non reclamata
Le spedizioni non reclamate vengono restituite alla nostra struttura e il cliente sarà responsabile dei costi di rispedizione a se stesso o al cliente finale (se e come applicabile).

Restituzione da parte del cliente
1) Contattare il prima possibile: shop@dajecomopany.it.
2) Siamo spiacenti, ma non rimborsiamo gli ordini per il rimorso dell’acquirente. I resi di prodotti e i cambi di taglia sono a discrezione del cliente. Quindi, ancora una volta, scriveteci: shop@dajecompany.it.

Nota bene:
Consumatori dell’UE – Ai sensi dell’articolo 16, lettere c) ed e), della direttiva 2011/83/UE del Parlamento europeo e del Consiglio, del 25 ottobre 2011, sui diritti dei consumatori, il diritto di recesso non può essere esercitato in caso di mancato rispetto dei diritti dei consumatori.

 Altro

Contattaci a: shop@dajecompany.it / Tel. 0039 3477806107

ENGLISH

CLAIMS

Any claims for misprinted/damaged/defective items must be submitted within 15 days after the product has been received.
For packages lost in transit, all claims must be submitted no later than 20 days after the estimated delivery date.
Claims deemed an error on our part are covered at our expense.

REPORT A PROBLEM

If you notice an issue on the products or anything else on the order, write us as soon as possible: shop@dajecompany.it

 

RETURNED SHIPMENT

When we receive a returned shipment, an email notification will be sent to you. Unclaimed returns get donated to charity after 30 days.

WRONG ADDRESS

If you provide an address that is considered insufficient by the courier, the shipment will be returned to our facility.
You will be liable for reshipment costs once we have confirmed an updated address with you (if and as applicable).

Unclaimed – Shipments that go unclaimed are returned to our facility and you will be liable for the cost of a reshipment to yourself or your end customer (if and as applicable).

 

RETURNED by Customer

1) Contact as as soon as possible: shop@dajecomopany.it
2) Sorry, but we do not refund orders for buyer’s remorse. Returns for products, as well as size exchanges are to be offered at discretion. So again, write us: shop@dajecompany.it.

Please note:
EU consumers – According to Article 16(c) and (e) of the Directive 2011/83/EU of the European Parliament and of the Council of 25 October 2011 on consumer rights, the right of withdrawal may not be provided for:

1. the supply of goods that are made to the consumer’s specifications or are clearly personalized;
2. sealed goods which were unsealed after delivery and thus aren’t suitable for return due to health protection or hygiene reasons,

This Policy shall be governed and interpreted in accordance with the English language, regardless of any translations made for any purpose whatsoever.

OTHER

Please contact us: shop@dajecompany.it. Tel. 0039 3477806107

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